6.8.13

Vakantiemijmer


Op Pinterest, blogs en Instagram zie ik de mooiste haakpatronen en -creaties voorbij komen. Ze zien er zo vrolijk uit en helemaal zelfgemaakt. Ik moet daar ook iets mee.

Ooit geleerd van mijn moeder, ik zal een jaar of 10 zijn geweest. Met een beetje hulp van een haakboekje en een leuk haakpatroon van het blog ing-things.blogspot.nl ga ik in mijn vakantie aan de slag. En ik vind het heerlijk om te doen! Het werkt heel rustgevend. Ondertussen kan ik mijn gedachten laten gaan en mijmeren over wat er op een dag allemaal is gebeurd.

Inmiddels is de vakantie voorbij en ben ik weer bezig met mijn grafische en illustratieve projecten. Mijn tasje is nog niet af. Maar dat geeft niet, het proces van iets vanaf nul zelf maken is fijn. Als ik het weer oppak is het net alsof ik nog een beetje in Frankrijk ben, met mijn blote voeten in het gras, mijmerend over niets.

Geen opmerkingen: